
توسعهی Hitman 3 جهشی بزرگ در مکانیسمها و گیمپلی این سری محسوب میشود
تا چند ماه دیگر و در ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی، ما میتوانیم سومین نسخه از سهگانهی Hitman را با مامور ۴۷ تجربه کنیم. با تکنوگیم همراه باشید … داستان این نسخه ادامهای بر روایتی خواهد بود که استودیوی آیآو اینتراکتیو (IO Interactive) در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد و به موفقیت و محبوبیت قابل توجهی نیز دست یافت. طبق اعلام این استودیو، بازی Hitman 3 داستانی به مراتب تیره و تاریکتری را از مامور ۴۷ روایت خواهد کرد و به نظر میرسد این نسخهی پایانی در داستانسرایی و گیمپلی دارای اهدافی بسیار جاهطلبانه باشد.
در مصاحبه با مجله رسمی پلیاستیشن، آقای ماتیاس انگستورم (Mattias Engström) کارگردان بازی Hitman 3 در مورد روند توسعهی این بازی اطلاعاتی را ارائه داد. وی در این باره اظهار داشت که در این نسخه تمامی اهداف و مکانیسمهایی که تاکنون قصد استفاده و به کار بردن آنها را داشتهاند با موفقیت در بازی پیادهسازی کردهاند. عنوان Hitman 3 در رویداد مربوط به رونمایی از کنسول پلیاستیشن ۵ رونمایی شد و به نظر میرسد که تیم توسعهدهنده از فناوریها و قدرت این کنسول بسیار راضی و خشنود بودهاند. تاکید کارگردان بازی Hitman 3 بیشتر برروی تکنولوژی منحصر به فرد SSD کنسول نسل نهمی سونی بود و به مانند بسیاری دیگر از توسعهدهندگان صنعت بازیهای ویدئویی، بسیار به آن ابراز علاقهمندی کرد.

ما قصد داریم بازی Hitman 3 یکی از جهشهای بزرگ استودیوی ما را در پیشرفت و استفاده از تکنولوژیهای گوناگون نشان دهد و این موفقیت بزرگ با استفاده از تکنولوژیهای فوقالعادهی کنسول پلیاستیشن ۵ مهیا میشود. بازی Hitman 3 عنوانی بسیار پیچیده است و چندین سیستم بزرگ و هوش مصنوعیهای فراوان و بسیار متنوع آن به صورت همزمان باید اجرا شوند و وقفهای به خود نبینند. حتی به صورت پیچیدهتر باید بدانید که بسیاری از این سیستمها و مکانیسمهای درون بازی نسبت به یکدیگر پویا بوده و باید در یک لحظه از تمام آنها با سرعت بالا پشتیبانی شود که این امر به کمک تکنولوژی منحصر به فرد SSD کنسول پلیاستیشن ۵ مهیا خواهد شد. ما میتوانیم از این قدرت زیاد این کنسول به نحو احسن استفاده نماییم تا به ما امکان استفاده از گزینههای بسیار زیاد و متنوعی را بدهد.
آقای ماتیاس انگستورم در بخش دیگری از این مصاحبه دربارهی تاثیر SSD کنسول پلیاستیشن ۵ اظهار داشته بود:
سری Hitman عنوانی در رابطه با تجربیات و آزمایشهای متعدد است و ما بازیبازان را به یک محیط سندباکس وارد میکنیم و به آنها اجازه میدهیم به هر گونه که میخواهند این دنیا را تجربه کنند؛ بنابراین ما سیستم ذخیره و بارگذاری را به گونهای میبینیم که بازیبازان را برای داشتن تجربههای گوناگون در محیط بازی و تعاملهای مختلف با آن تشویق کند. سرعت بینظیر بارگذاری، کنسول پلیاستیشن ۵ را تبدیل به زمینهی منحصر به فرد و کامل برای سهگانهی Hitman تبدیل میکند و اهمیت تکرار و تجربهی آن را بیش از همیشه به نمایش میگذارد. عنوان Hitman 3 باری دیگر جهشی برای تکنولوژیهای بازیسازی ما به حساب میآید که بر محور قابلیتهای پلیاستیشن ۵ بنا شدهاند.
بازی Hitman 3 قرار است ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی برروی کنسولهای پلیاستیشن ۵، اکسباکس سری اکس، پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه شود.
